Uprzejmie prosimy o pisanie zamówienia jednocześnie na WSZYSTKIE przyjmowane leki.
Nie powtarzamy przez internet leków doraźnych (antybiotyków, leków przeciwbólowych itp.).
Kod do recepty powinien przyjść automatycznie na podany przez Państwa w rejestracji numer telefonu.
Jeśli w ciągu wyznaczonego czasu kod do recepty nie dotrze do Państwa prosimy o telefon do Rejestracji.
od 10:00 do 17:30
tel. 61 4770230
Czas oczekiwania na receptę wynosi
3 dni robocze.
Zachęcamy do zakładania Internetowego Konta Pacjenta (IKP) wtedy każdy kod do recepty będzie wysyłany automatycznie sms-em na podany numer telefonu.
IKP można założyć (https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/internetowe-konto-pacjenta/ )
Kod do recepty może być odebrany tylko przez Pacjenta lub osobę upoważnioną (po weryfikacji). Po upływie 14 dni roboczych zamówiona recepta, która nie zostanie odebrana zostanie wycofana i kolejne jej wydanie będzie możliwe tylko po wizycie
w przychodni.
W razie pytań prosimy o kontakt
z rejestracją w godzinach 10.00-17.30
(tel. 61 4777999 lub 61 4770230)